Khamis, 3 Mac 2011

KEHILANGAN SEORANG SAHABAT

aku rasa betol2 kehilangan walaupun aku tak lagi sekelas dengan nya
tapi kenangan kami bersama akn ku simpan walaupun dimana dye berada
kami semua syg kn dye(arwah shukor).
dye la penyeri hidop kami, kenangan kita semasa berada di jalan2 tar seblom raya adalah memori yang paling best... dan juga pi karoke di k27... aku suka dengar bila dye nyanyi lagu ruang rindu dan baik2 sayang...
apa pon aku nk dye tahu kami sgt2 syg kat dye...
kami akn mendoakan keamaan dye di dunia baru nye...
kami semua tidak sangka kenapa ko pergi cepat sgt ...
padahal tak lama lagi nk konvesyen...
tapi tak mengapa kami akan hadiah sijil kami kepada dye..
dye pon layak menerima nye...
dye seorang periang, suka mengusik kawan, suka bercakap, dan sampai hari tu dye tak dibenarkan bercakap didalam class....
dan nnt aku akan bawa juga ko pi sabah walaupun ko da tak ada di dunia ini....
kami akan selalu menghadiah kn doa untuk dye disana.... bergembiralah dye disana...
kami sangat2 sayang pada dye (shukor)

Tiada ulasan: